söndag 30 december 2012

Wow, nytt rekord

Klockan är 04:11 och jag har PRECIS börjat känna mig trött.
Men innan dess har jag vart hur pigg som helst...
Vafan?

Var på The Hobbit innan idag vid 21:00-tiden, så vi kom hem klockan 00:00. Najs!
Det är tredje gången jag ser den. Den blir längre för varje gång tycker jag.

Btw, denna mannen stal mitt hjärta:


Första gången jag såg filmen gillade jag honom direkt!
Andra gången lärde jag mig äntligen vem av alla han var, d.v.s. hans namn
och nu tredje gången satt jag och mös så fort han var i bild!


Jag menar, kolla på honom!
GAH!


Det värsta är att jag vet allt som kommer hända med honom i slutet 8(

Vill inte!

Nu ska jag sova fan...

... Fan, har inte gjort NÅGONTING inatt! Så jävla ineffektiv.
Aja, någon natt måste vara sådan också.

... IMORGON ska jag ta tag i projektarbetet...

Här får ni två GIFs:

Haha! Älskar denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar