måndag 7 januari 2013

Aaaaaaaah!

Random bild, eftersom ett bildlöst inlägg är ett tråkigt inlägg
Har precis duschat, och får panik!

Historiadags:

När jag var mellan 5 - 13 år ungefär kunde jag få paranoia då jag  vart ensam hemma, speciellt om nätterna.
Jag har därför aldrig kunnat sova hemma själv fören jag var runt 14 år.

Jag har inte kunnat gå någonstans fören det ilar i hela ryggen, och det känns som att för varje steg är det någon som kommer komma och skrämma mig, ta mig, föra bort mig, mörda hundarna framför mina ögon, våldta mig, ect. ect.

Det gjorde att jag blev extremt nervös, och som brevet på posten kom mörkerrädslan samtidigt.
Skulle jag vara hemma själv skulle det vara tänt, ÖVERALLT!
Jag gick inte i närheten av det som var mörkt.

Detta pågick ett bra tag men lugnade sedan ned sig, och vandrade sedan iväg.
Då jag var 15 var det borta.

VARFÖR sitter jag nu och säger detta igen?
Jo, för att dem är tillbaka...

Skulle precis gå ned i källaren och se om mitt duschande hade knullat sönder våra avloppsrör
(eftersom dem är helkonstiga och det är stopp överallt)
Det var det inte, tur.

Men när jag gick tillbaka samt hela vägen upp för trappan får jag panik!
Paranoia som inte är av denna världen!
Jag började nästan gråta, spände hela kroppen, förberedde mig för att både slåss och fly!

Det var
Hemskt
...

Jag får fan be för att detta bara har med att jag sovit så jädra lite att göra
Och att det inte kommer fortsätta...

Usch, otäck känsla att få efter så många års mellanrum.

Nu ska jag ta mig en kopp te och sedan ska jag kolla på barnprogram.
Sedan ska jag lägga mig innan mamma kommer hem från jobbet.
Förhoppningsvis sover jag inte till klockan tre imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar