söndag 13 januari 2013

Att jag lever lika fullt som någon annan

Sketagammal bild från när jag precis köpt min kamera
samt klippt mig och  färgat håret för första gången
Datorn håller på att överföra alla 233 bilder/videor jag har på den.
När den är tom ska jag göra klart min nyårslöfte-video och sedan ska jag gå på kamera-stativ-jakt!

Duschade precis medan det dunkade medeltidsmusik från datorn. Fick en sådan jävla mysighetskick! Nu jävlar vill jag göra saker!
Jag vill fota
Jag vill filma
Jag vill rita
Jag vill plugga
Jag vill springa
Jag vill hoppa
Jag vill ut i snön
Jag vill ha sommar!

Nog den första gången jag känner mig riktigt glad och taggad!
Hela Januari har bara bestått av ångest!
Det känns EXTREMT jobbigt för jag vill inte att 2013 ska bli som 2011.
... Jag mådde sämre vid 2011 i för sig, men ändå!


Ritade innan jag duschade också. Första riktiga bilden sedan 2013 startade.
Känner att jag halkar efter där, precis som med allt annat. Men skam den som ger sig!

Hade prov igår föresten (eller ja, "igår", klockan är söndag).
Prov i detta:


Det vill säga religion, de abramitiska religionerna... Eller ja, judendom, kristendom och islam.
Fick extrem skrivkramp men jag skrev på allt!
Känns som jag skrev bra saker också, så man kan alltid hoppas att det gick bra i alla fall.

En suck av lättnad. Just nu, i detta nu, känns allt bra!

Nu blire att jobba de timmar jag har kvar!
Hej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar