måndag 14 januari 2013

En vanlig morgon

Har bara sovit en timma inatt, mellan 2 och 3 på morgonen.
Så när jag vaknade var jag utmattad, men inte sådär morgontrött som man brukar bli.
Så jag bestämde mig för att göra något jag velat göra länge; Min morgon i bilder!
Tiderna under är på ett ungefär. Jag är aldrig sådär exakt punktlig.

Kl. 06:00 - Uppstigning. Baby sover fortfarande och är skitsur över att jag måste gå upp.
Kl. 06:05 - Sätter igång datorn, loggar in, stänger fönstret och sätter igång Blå Elefant-lampan.
Kl. 06:10 - Snygg man ääääher! In en sväng i badrummet och sedan in till köket.
Kl 06:15 - Frukost! Jag har vart nyttigare än såhär, jag äter yoggi ibland också. Mums!
Kl 06:20 - Påklädnad!
06:25 - 06:30 - Borsta tänder, borsta hår och får på något vänster in öronhängena i öronen igen.
Kl 06:25 - 06:30 - Vardags-sminkning
Kl 06:30 - 07:00 - Lata vid och vakna till lite vid datorn tills man ska ut i kylan.
Kl 07:00 - Packa väskan och utbyta sura blickar emot tösen som inte vill vara hemma själv
07:05 - Ut till bussen som går kvart över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar