måndag 28 januari 2013

Grät grät

Då sitter man här...

Klockan är tjugo i sju och man är sådär jobbigt pigg som man bara kan bli då man inte sovit som man ska.
Inte för att jag direkt legat sömnlös inatt.
Det har mer varit den andra varianten, då man åker fram och tillbaka mellan djupsömn och nästan vaket tillstånd. Jag märkte av det väl då mamma väckte mig, för då var det precis som jag bara legat och vilat i ett par minuter.

Jag vet inte riktigt. Ibland känner jag så jävla mycket på samma gång. Dels glädje, förhoppningar, frammåtanda, men samtidigt mycket PMS, ångest, trötthet och enorm brist på vilja.

Ibland känner jag ingenting alls.

Igår var en sådan dag. En riktig "vafan är det för mening"?-dag.
En dag då jag vill lägga mig under täcket och gråta, men ändå inte eftersom jag inte (enligt mig själv) hade en anledning.

Just nu, däremot, är jag bara trött. Så enormt, jävla trött.
Jag längtar tills skolan är slut.

_________________________

Nu ska jag läsa "When Curiosity Met Insanity" och klara mig igenom skoldagen.
Efter det... Vem vet?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar