torsdag 3 januari 2013

Hallow

Jag har precis ägnat två dagar åt att bli duktigt förvirrad angående min externa hårddisk.
Trodde först den tagit bort sjukt asmycket bilder,
men sedan kom dem tillbaka igen...
Så jag vet inte vad jag ska tycka om den just nu.


Har kommit i ett rejält GAS-skede igen. Ni anar inte...
Jag glor på deras filmer, serier, sketcher
Bakom scenen-videor
Alla deras låtar
Jag sjunger med
Skrattar så jag gråter
Och kärar ned mig i Peter igen.
Precis som det ska vara.

Har jobbat på några stora GAS-inlägg som nog kommer upp på bloggen inom snart framtid.
Om jag någonsin gör klart dem...
Jo, det gör jag.

Klockan är mycket, jag har skitiga tänder och skitigt hår.
Men vad gör det?
Om en vecka börjar skolan, så jag måste verkligen ta vara på tiden nu att vara uppe sent!

 

GAS vare ja...

Sitter nu och laddar ned sjukt många låtar från Youtube till min MP3.
Gutt!
Glor igenom GAS-bloggen igen också...

Varför verkar det som att 2008 - 2009 var GAS-året?
Då fanns det sjukt många GAS-klubbar,
Tidiningar
Forum
Och gud vet vad!

Nu finns det ingenting, allt är borta!
Det gör mig ledsen.
Jaja, uppdaterar kanske mer senare
Om jag kommer på vettiga saker att säga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar