måndag 7 januari 2013

Jag är kissnödig

Lilla Baby får stå för dagens bild
Usch! Jag försökte hörrni

Lade mig vid kvart över två igår. Det är det tidigaste jag har lagt mig sedan början av December.
Men det hade kvittat om jag så lagt mig vid 22:00, för jag somnade inte fören vid 6-tiden i alla fall.
Vaknade däremot vid halv två, och lyckades komma upp och äta vid den tiden.
Kändes skönt!

Mamma jobbar inatt, så jag tänkte vara uppe och göra läxorna.

Blev läxorna gjorda?
Nej...


Höll precis på med en nyårslöfte-vlogg som inte blir klar inatt, utan får vänta någon dag.
Det känns verkligen som jag är på väg in i insomnia-träsket igen... Jag vill inte!

Jag har klarat mig så bra i ett halvår nu! Får mig inte att hamna där igen.
Jag har inte råd med det nu, jag har inte råd att vara hemma från skolan p.g.a. sömnlöshet.

Men jag kan inte sova nu. Allt snurrar för mycket i huvudet och jag kan inte lägga mig och tänka på det.
Och mörkret... Måste ha ljus!

Nu ska jag duscha, sedan ska jag ta lite te och kolla på barnprogram och för en gångs skull
glömma vad ens "skolarbete", "projektarbete" och "läxor" är för något!

Mors ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar