tisdag 1 januari 2013

Klarade jag mina nyårslöften?



9 Februari förra året satte jag ju ut ett par nyårslöften på bloggen
och jag tänkte nu se om jag har lyckats med dem:


_______________

1. Äta nyttigare

Japp, har faktiskt ätit mycket mer nyttigt i år.
I alla fall har det blivit extremt mycket mindre skräpmat. Lyckat! :D
Borde ätit lite mer grönsaker iförsig, och det blev en hel del färdigmat
köpt i slutet av året, men det var p.g.a. pengarbrist.

2. Äta riktiga måltider

Jag har ätit mycket bättre med måltider och tjafs
än vad jag gjorde 2011. Så ja, detta är också uppfyllt.

3. Vara ute mer

Mjae.
Jag önskar jag hade vart ute mer,
men var fortfarande ute mycket mer än 2011.
Så man kan säga att jag klarade det.

4. Sova mer

Haha!! Med att ha vart vaken så här skitsent nu i December
låter det helt fel att säga detta, men ja detta är också uppfylt.
Under skoltiden nu i höstas så har det gått riktigt fint med att
somna tidigt och vakna pigg till skolan :)


5. Släppa fram den positiva tösen!

Oh ja
2012 var ett mycket gladare och piggare år än vad 2011 var,
trots all skit som hände :)

_______________

I nästa inlägg får ni årets nyårslöften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar