onsdag 9 januari 2013

Lök .... Blire brynt då?

Känner mig faktiskt pigg inför morgondagens skoldag.
Eller ja, dagens ska jag väl säga, klockan är över tolv.
Ska lägga mig nu efter jag skrivit klart.

Blev så lycklig, för hittade ÄNTLIGEN mitt efterlängtade Pixelina-spel:


Däremot på orginalspråket (danska), men det ger jag katten i just nu för spel som spel!

Uppdaterade tre gamla blogginlägg från 2010 med bilder.
För att dem var bildlösa trots att jag hade bilder från den tiden:

Från Skolavslutningen
Från Stemmekull
Från Skolmiddagen

Hå hå ja ja.
Nu ska jag sova i alla fall. Eller försöka.
Det har vart enklare att somna nu de senaste dagarna.

Vet däremot inte om jag har samhälle eller inte imorgon...
Men jag planerar att inte gå på den och skylla på att jag försov mig.
För jag gör hällre det än slösa tid på att gå upp, gå till skolan bara för att lektionen sedan ska vara inställd.

Gäsp... Sängen vare

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar