lördag 12 januari 2013

Se min kjole

Random gammal webcam-bild får duga idag
Som jag förutsåg så kommer bloggen inte bli lika aktiv nu när skolan börjat.
Min vardag just nu kretsar runt mat, sömn och läxor.
Har så sjukt mycket att hänga med i skolan så jag tror jag kan spricka.

Var uppe inatt (mamma jobbar hela helgen) för att se hur dags
jag blev trött och vart min dygnsrytm ligger.
Men drack läsk samtidigt. Dumt. Så jag gick från sömnig till pigg hela tiden.
Fram tills nu. Nu är jag trött.

Imorgon blir det att sortera kläder (har en överbelamrad stol med rena och halvrena kläder)
Rensa kameran
Plugga psykologi
Och förhoppningsvis får lite gjort på projektarbetet

Det har föresten snöat lite lätt och minusgraderna har smygit sig på.
Inget jag lockade på eller som det skröts om i tidningarna,
men jag njuter av varje liten flinga som sprider sitt underbara ljus i min just nu mörka pigghet.

Nu klagar fläkten i datorn högljutt igen, vilket nog betyder att jag ska stänga av.

Jaja, ett GAS-klipp till, sedan ska jag sova
Sova... Gud så skönt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar