måndag 28 januari 2013

Ugglor

Excuse mitt tidigare inlägg. Jag hade kvar en massa PMS-ångest från igår. För igår var ingen kul dag.

Men idag är det bra! Att komma till skolan och träffa folk var precis vad jag behövde. Nu ska jag rita, jobba på projektarbetet och umgås med Nea, för det var längesedan nu. Sedan får vi se vad som händer. Måste plugga franska till imorgon också. Känns som jag ligger extremt mycket efter i franskan så vi får se hur det artar sig. Hade tydligen ingen teater idag heller. Yippie! Mer tid åt projektarbetet!

__

Gaaah! Jävla Brianna! Jag hat-älskar henne.
Jag älskar henne för allt hon gör, hennes tecknarstil, det faktum att hon JOBBAR på Disneyland i California som tecknare! WOOT! Världens bästa jobb fan!
Jag hatar henne för att hon får mig in på intressen som jag inte kan sluta nörda! Mu!

Nu ska jag rita, och animera. Mörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar