onsdag 23 januari 2013

Uuuhuu


Idag känner jag mig såhär....
Trött, seg, men ändå ganska tillfredställd.


Gick till skolan idag! Duktigt av mig!
Missade däremot en lektion för jag och Madde glömde bort tiden, men jaja.

Jobbade bra. Mådde illa sista lektionen bara, men gjorde det jag skulle och stack hem.
Hälsade på syrran som var på besök och sedan gick jag och vilade.
Mamma fick liv i mig igen först vid sex-tiden på kvällen. Så jag åt lite och sedan dess har jag latat mig och pluggat franska. Inget projektarbete gjort idag, har fått plugga franska istället. Har dessutom prov på fredag.. På saker jag totalt glömt.
Nu blire att plugga!

Plugga glosor, glosor, glosor...
Snart ska jag dricka en kopp te med mamma, sedan blir det att duscha och sova...
GUD så skönt...

Men tills dess
Plugga plugga plugga
Urk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar