tisdag 5 februari 2013

Trasiiiiiiiig

Japp. Min dator är kaputt.

Den kan inte starta. Jag är skitnervös över att min hårddisk är sönder.


Tänk om allt är borta!
Mina videor!

Mina bilder!

...
MITT PROJEKTARBETE!!!

Kan inte vänta tills söndag, för då kommer farbror Bosse hit och ska kurera min lille datorplutt ~


I övrigt så har jag vart sjuk i ett par dagar.
Någon slags blandning mellan förkylning och flunsan. Febern vandrar hit och dit, hostar ibland, antingen fryser eller svettig, halvont från och till och jag vet inte allt. Yr hra jag vart också, och trött.
Så har mest kurerat ned mig i mammas säng, sovit och kollat på TV.

Men imorgon ska jag i alla fall till skolan.
I alla fall tills lunchen, så får vi se om jag stannar längre eller sticker hem sedan.
Nu ska jag duscha och sova. I mammas säng.
Vadå? Hon jobbar, och den är varm ~

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar