tisdag 23 april 2013

HAAJ HAAJ

Nu blev jag väldigt sugen på att blogga faktiskt! Så hej på er!!


Hade tänkt ta itu med bloggen igen. Har fortfarande inte en egen dator (letar just nu laptopar som inte kostar allt för mycket) men det ska nog gå ändå.

Så! Vad händer i mitt liv?

Tja, jag är otroligt trött på mitt långa hår och längtar ihjäl mig till mina rastaflätor och korta hår, så jag sätter numera upp mitt hår så ofta jag kan:

 

Det blir SÅ mycket mer "jag" än mitt långa. Åh, jag är inte mig själv med långt hår.
Jag ska ha kort hår, oavsett vad folk tycker och säger!

Vad mer? Hm.. Jo, bara några veckor kvar tills vi har premiär på teatern:


Kom gärna och titta vetja!
En timmes förställning ungefär, skitkul att spela är den i alla fall, trots att man ser ut som en mupp. Haha!

Något mer? ..Hm, tja mitt rum är stök-stök och skolan går sådär. Har fortfarande inte kollat upp franskan, men det är något det enda jag har panik i. Det andra hänger jag med bra i.

Och så har vi vår lilla film i skolan också... Usch, jag vill verkligen inte vara med i den och bloda ned mig känner jag. Men ingen annan ville och det är lite sent att backa ur nu. Jag vet inte, men det känns bara så fel. Är mycket hellre regissör faktiskt, som jag vart hittills. Jag tror inte det är för att jag kommer bli blodig, utan det är nog mera att jag inte kommer orka. Jaja, jag kommer inte vara med i SÅ många scener i alla fall. Man får helt enkelt bita ihop och hoppas på det bästa.

Hm.. Något mer? Tja mitt Chaplin-nörderi fortskrider. Är inte LIKA hyper nu däremot, vilket är synd. Alltid synd när något nördande börjar ta slut. Men har börjat kolla på Doctor Who istället (från början 1963, det ni!) så man får hoppas att dem två går hand i hand så man har något att lägga tankarna på.


Nu ska jag rensa alla etiketter (eller "taggar" som det hette förut) på ALLA inlägg i bloggen så man enkelt och snabbt kan hitta allt. Önska mig lycka till!

Mors! Hoppas jag kan komma  med en ny header och annat mums snart ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar