söndag 28 april 2013

POPCORN NOMNOM


Vart underbart väder idag!
Var inne ett bra slag och glodde på Doctor Who

Åh älskar denna gif!
Men sedan stack jag ut
i det fina vädret med mamma och Baby.

Finns inte så mycket mer att säga. Jag kastade boll med Baby och hittade en rolig pinne.
Tog bilder också, så här får ni:

Baby

Det växte massa sådana här blommor runt en buske som förut stod där
Trots att busken är borta växer det fortfarande blommor. 


Sol 

Den roliga pinnen 
Vem sade att vuxna inte kan leka?


Efter det gick jag och Baby på promenad i ungefär en halvtimma. Jag gick med musik på.
Det var så mysigt och perfekt och människor ute, och barn och får och lukten av grillat.
Jag log hela promenaden igenom 

Sedan kom jag hem. Josse och Oliver var här ett tag, så jag fick umgås med den lilla prinsen.
Ultra-mys!

Sedan åt mamma och jag, och inget mer hände.
Nu ska jag kolla på mer Doctor Who.
Skola imorgon... :(



... Jag borde alltid avsluta mina långa blogginlägg med en Chaplin-gif 
Tycker ni inte?

2 kommentarer: