söndag 21 april 2013

Teatermyller 2013!!

ASTRÖTT jag är! Men har så fett mycket inspiration!!

Hade med mig kameran men tog inte EN ENDA bild. Känns lite surt, men jag hann inte, det var på G överallt. Alla teatrarna var super, som vanligt, och jag var så glad genom hela! ^^ Mamma körde in och hon och syrran kunde köra hem sedan, så det var finfint! Vår teater gick också finfint! Några sade text här och var men annars gick det som ett rinnande vatten, och folk skrattade! Så jävla underbart! :D

De bästa pjäserna var helt klart den sista. En ganster-komedi som var helt underbar!!
- "Men jag vill inte vara Bävern!"
De andra pjäserna var också helt underbara, som vanligt. Man får så mycket inspiration och vilja att skapa när man är på teatermyller! Snart ska även jag söka till teatersmedjan. Dels för att jag velat gå där väldigt, väldigt länge nu, och dels för att jag troligtvis inte får gå kvar på Dramatea nästa termin. Går ju ut gymnasiet, vilket är åldergränsen där. Snyft!

Urrh... Nu är jag astrött och imorgon blire mer teaterplugg! Ska samlas på Gamla Teatern (eller ja, Ronneby Teater som det heter nu) och plugga hela dagen. Blir skoj!

Nattinatti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar