tisdag 14 maj 2013

11 - 12 Maj - Övernattning hos Madde & Jonas

Den 11 Maj (i lördags) stack jag efter sex-tiden hem till Jonas
för att lana sims och umgås med Madde över natten!
Extremt mys och trevligt! :D


Till slut kom Sandra/Kalle/Skum också! Woop woop!

Vi skapade på sims och spelade och hade kul! Jag skapade min ultra-sexiga Jan Rippe Sven Wollter (fullständiga namn där), The Doctor och Preggo Hönsmamma. Doktorn gick runt och var allmänt konsig, Preggo blev gravid (precis som planerat) och Jan Rippe hade cykelhjälm när han sov. Precis som det ska vara! Preggo fick sedan ett barn som jag döpte till Drömgodis (pojke), och sedan tvillingtjejer som jag döpte till Marabou och Pepsi.

Jonas kom hem mitt i natten också. Han och Kalle somnade vit tre-tiden, och jag och Madde lade oss mellan halv fem - femtiden på morgonen. Jag somnade som en sten och sov som en stock!

Morgonen därpå åt vi frukost, te och toast. Yum!
Sedan stack vi ut i det fina vädret, blåste såpbubblor, solade och spelade kort. Mysigt värre!











Sedan kom Abbe en stund också, innan vi gick in:











Björkarna och träden (egentligen ALLT!) har slått ut nu. Det är grönt precis överallt!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Älskar det första videoklippet då man konstant hör det i bakgrunden x''D ♥

      /My

      Radera