tisdag 28 maj 2013

Håer


Mitt i pluggande beslutade jag mig för att sätta upp håret och ta lite egopicsm med min nya Ihpone.

Why not?
Jag behövde en paus liksom.



Här är några av bilderna som blev:






Nu ska jag fortsätta skriva Bolibompa-fic!
... Gud va fel det låter. Nej, vi måste kalla det något annat!

... Namnförslag?

Jag vill gärna länka er den, men då kommer ni tro jag är dum i huvudet.
Ni får se den när jag har några kapitel att visa och header o.s.v. är fixade
Har jag tur ritar Kalle några bilder om den ~
... Som jag hutlöst snor och klistrar in i kapitlerna ~

Nej, nu blir det att skriva!

3 kommentarer:

  1. Hår~ ♥

    Hm... Du kan kalla den... Henrik: Den sista Tidsbändaren *helt seriös här*

    Nejmen, ingen aning du x'D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tidsbändaren... *dog*

      Funderar på att kalla den för titeln den har just nu x') "This means war"

      Radera
    2. Det låter bra tycker jag C: Och skulle du ändra dig så..tja, ändra den då x''D

      Radera