torsdag 2 maj 2013

Hey Baby, One Minute

Tog tillfället i akt att byta header till något trevligare,
då jag ändå inte kommer kunna fixa header på ett bra tag

Idag var det chill. Skola först där vi klippte trailer till vår film, sedan hem och sova på solstolen medan man solade. Blev ännu brunare idag (success)! Men sedan gick solen i moln titt som tätt så jag gick då istället in och kollade på Doctor Who.

Känner mig fet och onyttig... Åt dåligt idag, och har ätit en massa kakor och chips och dricker massa läsk. Usch och blä... Är inne i en "usch jag är så ful och äcklig och har dålig hållning"-fas och försöker mota bort allt godis jag kan lägga ögonen på och fokusera på tuggummin och äta bra mat istället, men idag lyckades det inte. Besviken på mig själv.

Annars har det inte hänt något speciellt. Planerar att lägga över alla mina grejer från denna datorn till min externa hårddisk snart. Den är just nu det enda ställe där jag kan ha mina saker (då jag inte har en egen dator längre, snyft!) så jag hoppas att den inte krashar ett dampar sönder allt som den redan gjort med några av mina filer.

Justeja! Vi har i tidningen föresten, med teatern:

BLT
Syöstran

Till helgen har vi premiär! Ååååh, nervös som fan! Kommer duktigt sakna teatern sedan också...
Det påminner mig om att jag måste mejla dem på teatersmedjan i Karlshamn.
Vill gärna gå med i någon av deras ungdoms-grupper om jag får plats!

Nej. Nu ska jag snart in och duscha och lägga mig tror jag. Är jävligt trött... Men har bara en lektion imorgon (tydligen?) och den börjar senare, så jag kanske ska vara uppe lite ändå och glor på Doctor Who...?

Ja, så gör jag!

Dagens Chaplin-gif 

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig. Är också inne i en sådan där "jag är fet och ful"-period :c

    Det ska bli jävligt kul att titta på teatern på måndag! 8D ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du? .__. Kanske har något med vädret att göra?

      Yaay! 8D

      Radera