måndag 6 maj 2013

Jobbelijobb

Skriver så tyst som möjligt för tillfället då en trött Oliver sover i min säng tätt intill. 

Hade föreställning med teatern idag igen. Gick super!
Efteråt testade mamma, jag, Josse och Johanna min nya chokladfontän!
Bilder kommer imorgon.

Just nu jobbade jag på min storyboard lite.
Har världens segaste program att jobba i, därför som det tar sådan enorm tid att få ihop den.


Hittade dock precis världens bästa blogginlägg om Snowshow, på svenska! :

Klicka på bilden för att komma till bloggen

Så jävla underbart när man ser fler folk som uppskattar showen!
Det är inte bara mamma och jag som blev helt "... wow" av den alltså ♥

Åh, om jag hade pengar ... Och om dem kommer till Skandinavien, så jävlar! 

4 kommentarer:

  1. Förstår din smärta. Jag vill fortfarande att American Idiot kommer till Skandinavien ;w; ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hemskt att behöva vänta och inte ens veta om dem kommer komma i närheten TAT Snowshow turnerar i Grekland, Qatar, Mexico, Brasilien, Australien och Nya Zeeland under sommaren. Inget är i närheten och man vet inte om de kommer göra några fler föreställningar efter det, dem har trots allt hållt på med den i drygt 10 år nu TvT'

      Radera
    2. AI går i Japan atm (snart iaf), men efter det vet jag inte om de fortsätter i Amerika, touren i Storbritannien eller lägger ner helt ;__; Jag vill så gärna se dem ♥ Det kommer komma en film (förmodligen) i sinom tid, men musikalfilmer är inget jag gillar direkt. Musikaler i sig är så mycket pampigare och större! I filmat format tappar det liksom charmen.

      Radera
    3. Gah, Japan av alla ställen x__x' Storbritannien hade ju vart enklare. Läste att Slava turnerade i London för något åt sedan. Gathrhghgjrh!! ♥

      Jag gillar både och, men musikaler på scen är oftast bättre än filmatiseringar, ja.

      Radera