torsdag 30 maj 2013

Klassresa om 3... 2... 1...


Här får ni denna låten bara för jag haft den i hjärnan sedan jag vaknade...

Om en halvtimma ska mamma köra in mig till skolan. Där inne kommer vi sedan handla lite och sedan bär det av till LINKÖPING! WOOHOO! Klassresa FTW! 

Är lite nervös över att jag har allt packat. Egentligen behöver jag bara plånbok (och pengar, har 325 kr på kontot som jag tar ut), men ska packa lite extra grejer att ha i en väska som får stanna kvar i bilen/bussen (om de nu inte hyr en stor buss d.v.s., men det tror jag inte dem gjort).

Önskar jag hade haft tid att lägga in fler låtar i min MP3. Den är lite fattig just nu, och de låtar jag har är lite tråkiga...

... Kom nyss på att mina Skullcandy SKA vara gjorda för Iphone också.

*testar*

YES! Det fungerar! Haha! Underbart! :'D  Så får man bara hoppas att batteriet är tåligt och mobilen inte dör efter bara några låtar... Jag tar nog med laddaren för säkerhets skull (inte för att man nu kan ladda den någonstans i alla fall MEN!)

Nu blir det att packa det sista. Ska ta massa bilder med Iphonen också (då kamera är sönder får den stanna hemma och vila) och visa er imorgon!

Mors mors!

Här får ni en snöbild mitt i sommaren. Härligt va? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar