onsdag 1 maj 2013

Nyttigheter & Hakea

Nu ska jag... Försöka att inte äta godis
Försöker bli nyttig igen och det är ta mig fan inte lätt. Äta mindre mat, bara äta då man är hungrig och inte konstant småäta är något av det jobbigaste jag vet... Som tur väl är känns det asgôtt när man väl kommit in i bra vanor igen men vägen dit är tuff. Jädrans tur att PMS och mensen inte är här ännu i alla fall, så man slipper ha det i vägen hela tiden.


Så nu ska jag ta ett glas vatten, ta ett tuggummi (tacka Gud för tuggummin  ) och jobba på min serie.
Här får ni en bild jag gjorde för inte så längesedan:

Hakea!
Planerar att göra sådana här med alla huvudkaraktärer.

Så, japp... Det ska jag göra. Inlägg om valborg + bilder får ni tyvärr inte ikväll, för jag har inte orkat rensa de bilderna ännu. Men en liten sammanfattning om idag kommer nog snart.

Traditionelt avslut
med en Chaplin-gif vare ja 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar