lördag 4 maj 2013

Öh... Hej

Sent inlägg. Klockan är kvart i fyra på natten/morgonen.

Vart väldigt produktiv idag! Inte med skolarbete dock, gud nej.
Har däremot ganska många storyboards jag måste göra:


Gjorde jag någon?
нет!

Jag påbörjade istället helt nytt skit som jag kom på igår:



Iden är kort, söt och bara allmänt rolig. Så jag satte igång.
Det var så roligt och jag hade sådan energi i arbetet så plötsligt var klockan 3 på natten.
... Hehe, oj då.


Sex sidor senare sitter jag med en halvfärdig storyboard.
SUCCESS!

Nu behöver jag bara premiere! ... Och en egen dator
SEDAN kan jag börja animera!

Nu måste jag sova.. Har teater imorgon vid ett, och energin tog precis slut så nu blev jag super-dundertrött.

Спокойной ночи!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja håller påå oAo Funderar starkt på att koppla in min tablet och börja animera i photoshop sedan.

      Radera