tisdag 14 maj 2013

Sömnig sömnig sömnig


Såhär såg min natt ut igårkväll
(eller, ja, låtsas att det är måndag då jag skriver detta).
Hade ingen tandställning (då jag glömde min necessär hos Jonas),
skitig i håret och allmänt nere.

Mamma var tvungen att sticka till jobbet akut (eller, "akut" då de var en man kort p.g.a. sjukdom), syrran sov över med Oliver (vilket iförsig var skoj) för att mamma skulle passa honom och Häxan idag medan hon var i skolan. Men sedan när jag gick och lade mig blev jag bara så extremt nere. Fick en enorm huvudvärk också, och orkade inte gå upp och ta en ipren. Var så sjukt trött, men tog enorm tid innan jag kunde sova...
Hatar det.

Tror det är vädret lite också.
Det är inte bara att jag vill höra, se och känna regn nu,
jag behöver det...


2 kommentarer:

  1. Baby ♥

    Du SER sjukt trött ut också, vilket är förståeligt vid huvudvärk och skit xD Hade huvudvärk hela dan idag, inte gjort något produktivt alls.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Baby-som-ska-klämma-ned-sig-på-de-mest-trånga-utrymmen-då-man-ska-sova ♥

      Jag ser ännu värre ut nu TvT' Har typ ont överallt p.g.a. solning och dålig sömn. Ööörk!

      // My

      Radera