onsdag 26 juni 2013

Doctor Who-spam!

Jag har en massa inlägg som är på G, tyvärr är det småsaker på alla som fattas så de tar lite tid.
___________________________________


Hittade fan en av världens bästa video-redigerare på Youtube som mixar med Doctor Who-videor! Så jag tänkte mitt i mitt nörderi dela med mig av de bästa tillsammans med bilder och Gifs som jag samlar på mig :D Kolla på dem, även om ni inte är ett fan, för de är så sjukt jävla bra och även en bra "första titt" på DW, tycker jag i alla fall ~


... Plus att de gör mig på extremt nördhumör, och det är alltid bra!


Vi börjar med denna, vilket ju passar ganska bra ~



... Och ok, den får fan början att se helt jävla awesome ut!



Barbarian ftw 


Och dessa är fan fantastiskt bra gjorda! :





Nog för att jag inte har något alls emot svartvitt,
men nog hade det vart riktigt häftigt att få se allt i färg.

PATRICK-SPAM!




Och när vi ändå är på G kan vi väl slänga in denna också:



Åh, jag älskar den! ~

Han har gjort små tributes med så gott som alla doktorerna.
Här är en annan favorit:



PETER-SPAM!
Eller, ja, det lilla jag har


Sad... SAD.... SAD!!



Höhö

Så kan vi väl ta denna och direkt säga att
det finns en väldigt bra anledning till att jag längtar till den sjunde doktorn 



Detta är också duktigt en av mina favorit-tributes!
Kan ju bero på att jag älskar sjuan också ~ 






A-HA-HA! 



För liksom, I mean, I just, I, GAH!:



... Intense, och sjukt mycket exploderande shit.. .__.
Jag längtar ~

RANDOM SPAM!:









AH! SORLIGT! NEEJ! :'''C 




Men... Om vi ska ta en modern sväng då?


Yaaay ~

Det var väl det jag hade.
Idag är en sådan SEGDAG! Seriöst, jag orkar ingenting...
Så ni får nog vänta lite till på videor och uppdatering om midsommar ect.
För just nu ska jag vila
.. Och kolla på Doctor Who
Såklart

Så sött! 




Mors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar