lördag 8 juni 2013

Drastic change!

Varning: Detta inlägg innerhåller total-random Gifs

Beslutade ikväll (för någon timma sedan för att vara mer exakt)
att för tillfället skjuta på min serie.


Varför?
För att så fort jag börjar biter min stil mig i hälarna
och jag kan av någon anledning inte börja rita något som blir bra.

Så vad gör man då?
Övar!
Och vad passar bättre att öva till än att ta en story som redan finns?


Så ja, jag tar en story jag redan vet och kör ihop en serie om det istället. I alla fall tills vidare.
Då får jag chansen att öva upp en bra stil, testa lite grejer och lära mig lite om hur en serie är uppbyggd.

... Vilket också betyder att den jag kommer göra nu kommer bli helt åt helvete förvirrande

Nu kör vi!!


... Oh, vilken story jag snott?
Det säger jag inte fören jag postar den! ;)

2 kommentarer: