lördag 8 juni 2013

DW DW DW!

Har inte bloggat den senaste tiden, fast att jag haft material.
Har under en lite tid nu försökt ta mig ur en jobbig svacka (p.g.a. det jag skrev i mitt tidigare inlägg) och försöka njuta av värmen, solen och sommaren. Det går frammåt nu, jag mår inte alls lika dåligt över mina betyg. Jag har i bakhuvudet att "om jag verkligen behöver går det alltid att läsa upp dem".

_____________________


Under tiden har jag nördat så mycket Doctor Who...
Det är helt sjukt hur mycket jag har sett!
Har drömt om det tre nätter i sträck nu också!




Det gör mig lite ledsen att jag bara har så lite kvar av Pat som Doktorn:

Är på The Seeds of Death för tillfället

Kommer bli grymt svårt att se honom gå :c
Ännu värre än det var när Bill slutade.


Fast jag tror knappast jag kommer tycka illa om trean, men av det jag fått höra hittills är hans äventyr så sjukt annorlunda (INGEN TARDIS!!) så jag är lite nervös kort sagt ._.

Så just nu går mitt liv ut på att sola, glo på DW och försöka bli på bra humör.
Umgicks med Nea ett tag, men hon har festat hos Josse nu tvä nätter i rad och jag känner verkligen inte för att festa just nu, så jag tar avstånd från henne ett litet tag.


Nej. Nu ska jag klä på mig, äta en macka och... Kolla på Doctor Who.
Jag är liksom fast i det programmet!


Mors!

2 kommentarer: