fredag 28 juni 2013

Patrick Troughton



Ok, that's it

Det går inte
Det fungerar inte!
Jag KAN inte!

Efter att ha kollat på alldeles för många bilder
Sett alldeles för många gifs
Och alldeles för många filmer
Kan jag bara konstatera att jag utvecklat en genuin, mjuk, extrem kärlek till Patrick Troughton ...



Det skulle vara typiskt mig va?
Nåja, nog för att jag brukar falla för äldre skådisar
Men det är när man får se dem som yngre som det spårar ur for real
Och jag är fast!!!
Allt tack vare EN VISS Tumblr-blogg!

Men vafan, KOLLA PÅ HONOM:






I have no idea...




ASGRHAGSHDGHAHGDJ!!





Hair-gasm!



- GAH!



ASFWGJ WHAT!?

Jag vet inte VAD det är
Kroppsspråket, rösten, ögonen, skådespelandet, händerna, håret, leéndet
Dialekten, armarna, personligheten, öronen, FUCKING ÖGONEN! 
men jag dras till denna jävla människa på något skumt sätt!








Dessa ögon... SER NI FÄRGEN PÅ DESSA JÄVLA ÖGON!?


*död*



Snaaark  ~



Om ni ursäktar mig ska jag nu gå och dränka mig
och försöka att sluta kära ned mig i skådespelare
Det kommer lyckas, det brukar det göra


Föresten så hittade jag denna:


HUR JÄVLA SÖT FÅR MAN VARA!? 
- And I've lost mah shiirt! :C

2 kommentarer:

  1. - I lost mah shooe B( *påmind om*

    Han har en väldigt fin näsa~ ♥

    SvaraRadera