torsdag 6 juni 2013

Sol

(Inlägg från Iphone)

Nationaldag.
Och vad har jag gjort idag?
Deppat... 

Jag har minst fyra IG i betyg och det har fått mig att må skit i en vecka nu.
Jag vill bara glömma allt som har med skolan och göra, men det går inte...
Och ångesten dödar mig innifrån...

Jävla satans helvetes-betyg...
Fan ta dem...

Hur ska jag kunna ha en rolig student om jag konstant tänker på
hur jag har förstört min framtid?

Skitfint väder, nationaldag,
och jag sitter på en parkbänk och mår asdåligt... 

1 kommentar:

  1. Din framtid är inte förstörd Emma ♥ Tro mig, när du lämnar in ditt CV så är betyg inte det första en arbetsgivare varken tänker eller tittar på. Det är hur du kvalificerar dig för jobbet och hur du är som människa, inte vad som står på dina papper ♥

    SvaraRadera