fredag 26 juli 2013

Ankan kan Can Can



Älskar denna låten så häär mycket 
First Aid Kit in my  som jag sagt förr


Jaa, tänkte att det var dags för ett nytt blogginlägg nu!
Eftersom jag är SÅ duktig på att uppdatera här!
E HE HE HE!!

... Ja

Så, just nu i livet njuter jag av att vara arbetslös... Seriöst.
Visserligen är min insomna och sömn åt helvete,
men det är SÅ SKÖNT att frammåt 00-tiden (då all fantasi och jobbarglädje kommer) inte behöva tänka att "jag MÅSTE lägga mig nu och stiga upp tidigt!". Ni anar inte, jag kan sitta uppe till tre och jobba röven av mig utan (stora) konsekvenser. Det har äntligen liksom satt sig i hjärnan, och det är underbart ~

I övrigt:
Jag håller på med två vloggar som hamnat på is tack vare datorbyte
Jag har fått en dator! (eller ja, 2500 kr för en superdator + skärm är INTE illa!)
Jag håller på med standin-serien fortfarande
~ Dock lades den också på is för att... Minihästar
Oooooch så har vi konstumaningen på Bilddaboken / Dayviews:

"Work In Progress" som man säger

Utmaningen var att höga en hög bild, minst tre gånger så hög som bred.
Sååå jag valde att göra en snabb tidskarta över Hakeas liv.
Ville ju inte riktigt göra det svårare för mig än vad som behövs, ni vet.

Btw! Jag och Nea var och red igår
(bilder kommer i ett senare inlägg)
och min vänstra fot blev totalt sönderbiten av hästflugor!
Den är SÅ svullen och gör så ont!!


Hoppas det lägger sig under natten
för annars blir det att linda in den i kalla handdukar imorgon!

... Fööööresten!
Jag har Vine, och följer Henrik Ståhl
(Enda anledningen till att jag skaffade Vine egentligen var för att följa honom men i alla fall)
Och han fick mig att skruffsa ned denna:



Vine't själv har ni här:




Nuuu ska jag fortsätta lyssna på medeltidsmusik.
Antingen lägger jag mig snart, eller så ritar jag något.

Hoppas jag skaffar Premiere och Photoshop riktigt snart,
det kliar så i fingrarna efter att få skapa videor!!!

Mors! ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar