tisdag 23 juli 2013

Bluuue caanaaaryyy ~

Tro det eller ej, men jag mår bra nu.
Visserligen gör ryggen så ont att jag inte kan sova,
men lyssnar på musik och ritar istället, vilket känns underbart.

Mamma och jag tog en kopp te innan vi lade oss och det hjälpte en massa emot PMS-et och deppigheterna.

Tänkte dela med mig av lite kladd jag ritat de senaste två nätterna (d.v.s. igår och nu)

Från igår:





Från ikväll:




Plus att jag gjorde en liten Slava-comic för att jag saknade att rita dem så:


Snabbaste serien jag någonsin gjort 8)

Nu ska jag lyssna på Tintin-ljudböcker och sova.
Imorgon ska jag städa, träna och fika med Kalle om allt går som det ska.

Gonatt ~

2 kommentarer:

  1. Aww, serien va söt C: ♥

    Älskar namnlös tjejen också xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dem är så roliga att rita! x3x ♥

      Hon är sjukt underbar 8D Tillhör Hakeas vuxna story. Sköterska, doktor och städare i ett. Ryska är hon också 8')

      Radera