måndag 22 juli 2013

Helvetesdag...


Ok , så. Hur ska vi sammanfatta min dag?
Tja, "förjävlig" är ett bra ord.
Men jag borde inte säga så, för det har hänt bra saker idag;
Oliver fyller 1 år, jag har en ny bra dator, fint väder.

Men PMS, livmoderkramp i ryggen och ångest förstör allt. Har sådan jävla ångest över min kropp också så i ren protest emot livet cyklade jag till Lönnamohagen. Här sitter jag nu och vill inte hem. 


Mamma är assur på mig (för hon förstår inte PMS och att jag är sjukt arg på allt utan anledning UTAN att hon ska käfta emot), vi har massa godis jag inte vill äta men inte kan hejda mig ifrån, min morbror har antagligen haft sönder min datamus för den fungerar knappt alls, finns inget på TV och mår bara dåligt av att ligga och slöa. Rummet är helt upp-å-ner (tack vare dator-bytet) så där kan/vill jag inte vara, vill städa men kan inte p.g.a. smärtan i ryggen, INGENTING fungerar!!


Det jag skulle vilja ha allra mest just nu är en höstkväll med en massa regn, en fungerande dator+mus, att mamma jobbade natten, ett rent rum, tända ljus, godis och Doctor Who hela natten...

Jaja, drömma går alltid...
Helvetesdag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar