tisdag 16 juli 2013

Många ♥ i detta inlägg / Övernattning med Kalle ♥

Dubbel titel FTW

Ensam vovve i stor säng och Suddig Sam & Dean

Tillbringade natten och morgonen med bästaste

Mamma dissade mig och åkte till Polen (eller, ja, hon åker fram och tillbaka med polenfärjan och är på spa) från sex på måndags-morgonen till klockan sex ikväll, och  jag var trött på att vara hemma ensam, så jag frågade om hon ville hit. Lyckligtvis sade hon ja! o3o 

Och vi höll oss vakna hela natten x'D Det var inte jobbigt denna natten heller, jag var i alla fall pigg så gott som hela tin. Och skrattade som fan gjorde vi!  Vet inte hur det var med henne, men jag hade i alla fall störtkul, as usual! 

Vovve & koncentration ~

Vi nördade som in i helvete (SPN, DW, ESC, Layton, Zoo Tycoon, you named it) och runt åtta på morgonen spelade vi Band Hero (heter det va? ._. ). Men mina reflexer är helt ute och cyklar efter att ha vart vaken hela natten så jag var sämst! x'D Sen var hon tvungen att åka hem  :c Hon har lite grejor kvar här dock, så får se om hon hämtar dem ikväll eller någon annan dag ~


Efter hon hade åkt vilade jag och Baby någon timma, sedan åt jag en smörgås och sen dess har jag vart lat, segat och känt mig allmänt fet och äcklig. Känner åter igen att jag bara vill klippa av mitt hår nu, trots att det är långt, tjockt och fint då det är nytvättat. Jag har bestämt mig! (Äntligen)


Nu blir det att städa lite och plocka ur diskmaskin etc. tills mamma kommer.
Ska nog äta vid 18-tiden, brukar bli hungrig då.

Såhär pigg är man efter en nörderi-natt 8)

Oh, btw:



Mors! ~

2 kommentarer:

  1. Helt jävla underbart som vanligt UwU ♥


    HAHA! Ååh, jo jag älskar den där attraktiva gråtande mannen/valpen/idioten ~ ♥

    SvaraRadera