söndag 14 juli 2013

Tosia Bonna-dan 2013

Yes, så var Tosia här i år igen!
Dock inte med de planer jag först hade tänkt, men i alla fall
... Dumma  hår

I år gick jag två dagar! Fredagen och söndagen.
Lördagen var ALLDELES för varm och svettig för att jag skulle orka min in i vilket fall som helst.

På fredagen gick jag med Matte och lurvade runt och kollade på allt.
Väl inne hittade vi snart Madde och lite annat folk, och åkte även snurr-karusell två gånger. Skoj! :D

Sedan på söndagen gick jag med hela estet-rövargänget, och köpte även massa grejer.
Gjorde av med runt 800 kr allt som allt. Men lätt värt det!

Så, nog snackar, här får ni bilderna:

Becca 

SÖTNÖT!! 



Känn blekingeskan!


De underbara 

*nördgasm*

Sista bild på allt jag faktiskt köpte:


* Två Valhall-samlingar
(1'an och 5'an, dvs första och sista)
* Åtta påsar rostade mandlar ♥
* Ca 10 godisremmar

NAM NAM NAM!!! 

Här får ni en gif på en ursöt Pat eftersom jag numera ska försöka
avsluta alla långa inlägg med gifs ~

2 kommentarer: