torsdag 8 augusti 2013

ÖVERNATTNIIIING

10:37:


SÅHÄR SER EN I ÖVRIGT PIGG TJEJ UT SOM PRECIS VART UPPE EN HEL NATT OCH FORTFARANDE ÄR PIGG AV NÅGON SKUM, KNÄPP, KONSTIG, FEL ANLEDNING!


YES! Vart uppe hela natten igen tillsammans med min donna!
Vi nördade SPN och DW och hade det awesome! ~
Nörderi, vad vore jag utan mina nörderier?

Men ska försöka att inte sova en stund utan istället vara vaken
tills ikväll/inatt då jag faktiskt kan somna i BRA tid! Bra plan? Jovars, om jag lyckas.
Jag brukar ge upp runt halv 1-tiden de andra gånger jag försökt.


Just nu har jag av någon anledning ljud från någon sorts krigsfight
som spelar om och om igen i huvudet.
Sedan har jag också "common Kramer, COMMON KRAMER!!"
spelandes i huvvet vilket är lite irriterande!

Kommer uppdatera bloggen under dagen med hur det går att vara vaken ~
... Just nu känns sängen jävligt lockande, men lägger jag mig nu kommer ingen få liv i mig fören vid 16-tiden, och då är det ju redan kört med att försöka lägga sig i bra tid och sova.

Den bästa herself
SÅ!
... Nu ska jag glo på Doctor Who ~
FÖR DET HAR JAG JU LIKSOM INTE REDAN GJORT EN HEL NATT NU ELLER SÅ
HAH!
.... Hoppla

2 kommentarer:

  1. VI MÅSTE GÖRA OM DET NÅN DAG ♥

    och jag kommer sörja Ikona i varje DW avsnitt </3

    SvaraRadera