onsdag 4 september 2013

25 frågor om Doctor Who!

Efter att ha letat runt lite beslutade jag mig för att slå ihop olika frågor
från sådana här Q&A's och göra till en enda lång med 25 olika frågor.
Sedan översatte jag skiten till svenska och gjorde den:

_______________________________________________________________

1. Favorit-Doktor?

Patrick ~ Vid sidan om Sylvester
(then again, har inte sett något med Matt eller Colin ännu)


2. Mest ogillade Doktor?

Christoffer... Sorry Chris, du känns inte som "The Doctor" för mig.
Du kändes mer som en companion.


3. Doktor du känner har blivit orättvist baktalad?

Colin 
Känner även att Sylvester och Bill får för mycket skit :c


4. Favorit-companion?

JAMIE!!! 
Gillar även Susan, Sarah Jane och Ace 


5. Mest ogillade companion?

Rose... Ugh..
Har en känsla av att jag kommer ogilla The Ponds också.

Jag skrattade under denna scenen. MUAHAHAH!

6. OTP?

Two/Jamie
Aye ~ 


7. BroTP?

Seven/Ace ~


8. NoTP?

Rose/Doktorn
... Eller, vi kan väl säga Doktorn/vem som helst egentligen
... Förutom Jamie ~ 

This.. This is.. No... No...

9. OT3?

Ingen än så länge.
... Om man inte räknar med mitt AU där det blir triangeldrama med både femte, tionde och elfte doktorn ~


10. Favorit-ljudbok?

Inte lyssnat på någon ännu :c

Och det gör mig såhär ledsen!!

11. Mest ogillade ljudbok?

NO ONE!!
.. Har som sagt inte lyssnat på någon ännu :'c

12. Favorit-ljudbok-companion?

MEN SLUTA PLÅGA MIG!!
Jag vill lyssna på allihopa! Såå gärna! Men pengar!! ...

13. Snyggaste companion?

Hm.. Står mellan Ian, Polly, Jamie, Adric och Ace 


14. Mest irriterande companion?

Rose... Igen
Av det jag sett (en säsong med femman) så verkar Nyssa och Tegan ganska irriterande också.



15. Förväntningar på Capaldi?

YES!! SÅ HYPED!
SÅ FUCKING SPÄND!!


16. Favorit-serietidning?

Inte läst någon ännu :c

VILKET FÖRTJÄNAR ÄNNU EN GRÄT-GIF!

17. Mest ogillade serietidning?

Haven't read any~
Är dock ganska lite mega-sur på den med den sjätte Doktorn som plågar Jamie så :''c

Mah cutie 

18. Classic eller New?

Classic! 
Har inget emot New, tvärtom så gillar jag de båda väldigt mycket.
Det är bara mer i Classic som lockar mig.


19. Ljudböcker eller läsböcker?

Båda~ 
Ååh när jag får pengar. Jävlar vad jag ska köpa in och lyssna/läsa!


20. Favorit-episod (New)?

Än så länge; Gridlock 
Tätt intill julspecialen "Voyage of the Damned" om den räknas.


21. Favorit-äventyr (Classic)?


Just nu står det mellan "The Moonbase" och "The Highlanders".
Tror jag går med Highlanders ~ 




22. Favorit-episod (Classic)?

Oooh... Alldeles för många .___.'

Denna gif 

23. Favorit-episod över huvud taget?

I DUNNO!!
För många!!


24. Mest ogillade episod/äventyr (Classic)?

Ingen! >B(
Eller, några episoder har ju vart tråkigare än andra men ingen som jag verkligen avskytt ännu.



25. Mest ogillade episod (New)?

Love and Monsters
Enough said.


4 kommentarer:

  1. ...Är det illa att dina grät gif's bara är från min fandom? ♥


    Jag ska se om jag kan hitta nått liknande till SPN 8D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nejdå, det är jättebra 8)

      Sökte på "sad" och "cry" och BARA SPN ÖVERALLT!! ♥
      Var som en jävla grät-djungel ~

      Radera
    2. ...ge dig aldrig in i vår djungel, det är svårt att hitta vägen ut, och du kanske dör halvvägs </3

      Radera
    3. Jag har redan vart där

      ... Det var vått

      Radera