onsdag 4 september 2013

Klockan är 17 över 1 och mobilen är varm.

Tjabbaaaah!



Gjorde misstaget att börja lyssna på denna innan idag, så nu har den satt sig i huvudet!
"OJ VIKKEN ÖVERRASKNING!!"

I övrigt sitter jag och Skype'ar med Johan (fast jag är ovanligt trött och tyst och tråkig), klottrar lite DW, flummar runt på Tumblr och har Kalle-abstinens eftersom jag inte snackat med henne idag 

Vaknade i morse och stack till tandläkaren vid 9. Syrran tog Baby till veterinären vid 8, då hon skulle operera bort knuten hon har vid buken. Visade sig vara lite mer besvärligt än så då hon hade massor med gömda tumörer, så hon ska snart opereras igen. Så har vart smådeppig idag.

Jag är för övrigt lika trött som jag ser ut att vara ~

Måste fan få tag i Abbe imorgon och dra hit honom! Måste skaffa Premiere till datorn!

Nu har jag dock (tack vare underbara Kalle) fått tillbaka Photoshop (vilket bland annat leder till en ny header snart!) så jag HADE kunnat börja animera och shit... Om det inte vore för att jag totalt tappad bort CD'skivan till Tableten. (Skrev det innan kom jag på nu) Det värsta är att jag har hittat allt det andra! "Quick start guide", "how to download", men skivan finns ingenstans. SNYFT!! Får göra en ordentlig renomrensning av rummet snart känner jag.

Skulle även vilja rita klart massa ofärdigt arbete och göra klart min 100 Challenge-skit, samt ta tag i min serie. Det finns anledning till att jag inte kan animera eller klippa film ännu, men jag har ingen anledning till att slöa efter i tecknar-biten. Antar att jag bara måste tvinga mig att sitta ned och rita.

"AH HA! HÄR FÅR MAN INTE HA PRIVATLIV!"

Känner även att jag har Tintin-abstinens. Vart ovanligt tomt från Tintinology-sidan.
Snyft på det också!

Nu ska jag renskriva en DW-fic jag skruffsade ihop igår.
Känner jag att den är tillräckligt bra kanske jag postar den någonstans.
Mors!

*Luta sig närmare utan anledning*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar