fredag 6 september 2013

Kvällens Konst


Eller rättare sagt; Det jag lyckades klämma fram inatt innan händerna blev cp.

Hög kontrast för att grisar kan flyga(?)!
Som allt annat i detta inlägg är detta en snabb kladd gjord på fem minuter.
Ändå är den det bästa verk jag gjort av Ahiru hittills.
.. Dafuq

... Jag spyr redan på anatomin här. I ALLA FALL!
I alla fall, också denna gjord på runt tio minuter (därav cp-anatomin)
och jag upptäckte två saker här:
1) Tack vare allt ritande på Jamie har jag upptäckt en kärlek till att rita knän.
2) Jag älskar att rita händer  För cirka 2 år sedan AVSKYDDE jag att rita händer,
för att inte tala om när jag började rita (2007-ish).

En serie formas!
Har äntligen kommit igång med serien igen. Detta är tre sidor på förvisningen.
Efter jag ritat hela serien såhär tar jag andra, starkare papper och förfinar över allt där.

Detta är föresten alla papper på Jamie jag rotade fram. Det är cirka 35 stycken.
Dålig kvalité och utsuddat så ingen kan se mina fails ~
Vet att jag har runt tre papper till där de ALLRA första jag ritade finns,
men är osäker på om jag ens VILL hitta dem p.g.a. att jag vet hur hemska de ser ut.
Övning övning övning!
Ska det verkligen ta 25+ papper för att lära sig rita en jävla karaktär?

Det var det!
Nu ska jag sova.
ZZ! Skönt! 
Ska drömma Two/Jamie igen, det har jag bestämt ~
Imorgon blir det att rita mer!

Dessa två 
Mors! ~

Den här får ni också, bara för att jag fick den i huvudet precis:


DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS PAPPA
HOPPAS DU FIXAR PENGAR TILL MIG
SÅ JAG KAN KÖPA GAMEBOY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar