söndag 29 september 2013

Mycket hänt på liten dag

Idag har vart en... Annorlunda dag.

Vaknade runt 12-tiden av mamma. Drygade kvar i sängen till 13.
Gick upp då mamma stack, åt frukost och kollade på Historieätarna (beredskapstiden).
Drygade vid datorn och klippte lite i  Premiere.
Sedan stack mamma igen och sade att hon skulle vara iväg till typ 9 på kvällen.
Jahopp

Får ett ryck sen och sminkar mig och shit och fotar mig själv. Skoj!
Fick även mens och cp-livmoderkramp som fortfarande håller i sig. Blä.

Sätter mig och gör Fandoms-leken, klipper lite till i Premiere och nördar lite Tintin.

Äter vid 19-tiden. Makaroner. Bara makaroner. Har ingen aptit alls.

Sitter sedan resten av natten och nördar Tintin, klipper film, gör ett försök till att rita, saknar Skum och undrar vart Nea tog vägen då hon och jag skulle hitta på saker.

Sedan kom mamma hem runt halv tio.
Jag bad henne köpa choklad, bindor och läsk vilket hon gjorde. Yes!!

Resten av natten nördar jag Tintin, uppdaterar min Youtube-kanal, kollar på Dunderklumpen och känner mig väldigt, väldigt ensam. Skum loggar in också en stund, men är mycket AFK och ja hann aldrig snacka med henne.

Kunde sedan inte sova. Kan fortfarande inte sova. Klockan är prick halv sex på morgonen. Jag längtar till snö och kyla, har livmoderkramp som fan, har Dunderklumpen-musik i hjärnan, läser Tintin.

Känner mig fortfarande väldigt ensam.



2 kommentarer: