måndag 9 september 2013

Underbar dag med Herr Moro och en ailen-padda

Den här dagen var underbar! 

Började dagen med att sega. Alltid okay!
Sen tvingade mamma ut mig på en runda med Baby vilket jag inte direkt tackade nej till.

Höst på G!! 




Sedan på kvällen/natten satte jag mig och kollade på Lyckad Nedfrysning av Herr Moro 
Älsk!!

Inte sett GAS på ett bra tag, så det behövdes!
Dessutom när man glömt lite och kommer ihåg massa skämt
och grejer som får en att garva lite extra mycket 

Tog screenshots  under tiden (why not liksom)
och lade på lite 20-talskänsla då pjäsen faktiskt utspelar sig under 20-talet:








Ritade även till! Kan ni tänka er!?
Var riktigt kul faktiskt. Speciellt när man utvecklas i racer-fart!



På natten sen innan mamma lade sig släppte jag ut Baby för att kissa,
samtidigt tände jag lampan ute för att kunna se vart hon går.
Vad tror ni jag få se om inte en stor, fet alien-padda som sitter på trappan
med ena benet lättsamt hängandes över trappkanten? 


Den tyckte nog jag var sjukt jobbig som skulle fram och fota den.
Så fort lampan slockade hoppade den iväg kvickt som fan, så när jag tände igen
hade den hoppat ned ett steg och gömt sig i hörnet, precis som att
"nej, jag syns inte, gå härifrån!"
Sötnosen!

Och varför kallar jag den alien-padda då?
Mja, kolla själv:


Freaky padda is freaky!
Men cool!
Jag älskar paddor och grodor 

Kort sagt så var det en underbar dag idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar