måndag 2 september 2013

Uppdatering

Vad som händer just nu i mitt liv:


Försöker hitta CD'n till min Bamboo så jag kan installera min tablet på datorn.
Hittade min Tablet (och den verkar hel och fin), pennan och sladden, men CD'n är borta.
Panik!

Ace 
Abbe kommer på måndag och ska hjälpa mig installera Premiere till datorn.
Längtar!! Om det fungerar kommer jag samma kväll/natt börja klippa videor!



Kladdar och kladdar. Ritar en massa kladd, just nu är det mest Jamie/DW-relaterat.
Funderar dock på att göra någon seriös bild snart,
eller göra klart min 100 challenge (påbörjad 2011)



Försöker jobba mig ikapp på DW fortfarande. 
Just nu blir det väldigt mycket 10'e Doktorn


Är alldeles för mycket inne på Tumblr.



Shippar Jamie/Two (och Jamie/andra doktorer) alldeles för mycket.

Asdgh

Längtar ihjäl mig till hösten.
Är inte ens "usch, gjorde inget mycket denna sommaren"-deppig längre.
Vill bara ha kalla vindar, blåa toner, mörka nätter och regn nu!


Försöker åter igen ta upp kampen med att hitta försäkringen till objektivet till kameran.
Samtidigt letar jag efter andra objektiv,
utifall att försäkringen är totalborta och jag isåfall helt enkelt köper nytt objektiv.


Äter alldeles för mycket godis, sötsaker och mat över huvud taget.
Känns det som i alla fall.. Längtar till att börja träna igen.


Totaldör åt gaelisk/irländsk/skotsk/skandinavisk+isländsk traditionell musik just nu.
Är helt sjukt vad jag älskar denna jävla musik, rysningar överallt!! 


Ja, det var nog det.
Förvänta er mer aktivitet här när jag får något aktivt att rapportera.
Vilket förhoppningsvis blir snart!

2 kommentarer:

  1. Wooh! :D

    Jag längtar också efter hösten något så otroligt ♥

    SvaraRadera