söndag 13 oktober 2013

50 frågor - 13 Oktober

Ok, så jag beslutade mig för att faktiskt göra denna:


Önska mig lycka till!

_________________________________________________________

15 Oktober: Vilken är din favorit Doctor Who-youtube video?


Dessa:

( Jag kunde inte bara välja en )



Denna har jag sett aldelles för många gånger! Den är perfekt!
Den påminner mig alltid om varför jag diggar den sjunde Doktorn så mycket som jag gör 



Denna är så, åh 
Enda nackdelen är att det är för lite Classic!




Men min ALLRA FAVORIT måste nog vara denna.

Denna gör mig alldeles varm av glädje och jag vet inte vad 
Kändes extra fint att kolla på den nu när jag inte sett något 2/Jamie på så länge!
Så nu ska vi analysera varför jag älskar den så mycket:

The Safety Cling är så jävla gulligt!
Bara checka 1:33, 1:44 (
) och 2:23

Jamie har annars en fin "I'll protect ya"-cling också
vid 2:42 och vid 2:58 (där alla håller på att slå ihjäl Doktorn, och trots att Jamie också han är förbannad går han in och skyddar sin äls- ja menar Doktor 
 )

0:30 - Need I say anything more?

0:42 - BABY-FACED JAMIE!! 

1:11 - De har precis halvt strålat ihjäl Jamie vilket gjorde Doktorn förbannat.
Så underbart att han bryr sig med tanke på att Jamie vid samma tid var sjukt förbannad på honom och bara gått ifrån honom 

1:14 - HÅLLA HANDEN!

1:30 - "Dis is my Doctah. He may be old and tied up, but 'es mine!"

1:32 - Concern! 

2:00 - Jag diggar Six/Jamie också 

2:15 - Första scenen som jag blev helt: "ok, that's it, fan ta er,

nu shippar jag er, jag ville det inte MEEEEN nu gör jag det!!"

2:20 - Denna scen gör mig otroligt deppig av någon anledning,

men den är fin 

2:25 - BABY-FACED JAMIE IGEN!! 

2:36 - 3:04 - Hela den här lilla biten gör mig extra glad 

2:52 - Ett annat ställe där min hjärna bara "...

VARFÖR LIGGER DU I HANS KNÄ!? VARFÖR LIGGER DU I HA- otp"


SANDRA!!
KAN DU HITTA FLER EXTRA GULLIGA SAKER I DENNA VIDEO!? JAG LIDER TRISTESS OCH 2/J-BRIST!!
:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar