onsdag 16 oktober 2013

Dålig uppdatering

Bloggen kommer ligga på is ett tag, p.g.a:

Jag ska bryta upp den i två bloggar.
En (den här) där jag bloggar om allt möjligt; vardagsliv, videor, bilder, intressen, känslor och tankar
och en annan som ENDAST kommer innehålla videor, bilder eller andra grejer jag skapat. Kommer antagligen också gå in mer på djupet med vad jag gör och hur jag gör det.

Har massa gamla inlägg som ska fixas till innan jag lägger ut dem.
Har inte så mycket tid till att redigera bilder ATM.

Ska skapa/byta header på denna och koda om skaparbloggen.
Sedan ska jag fixa en header där också.

Tills vidare får ni lite roliga Reaction Gifs!




















Nu ska jag se om jag kan fixa ihop min andra blogg lite,
så jag kan komma tillbaka till bloggandet fortast möjligt!

Har det så bra tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar