onsdag 13 november 2013

DW-gifs

Idag har jag vilat, kollat på den femte Doktorn lite, kollat på ett Emmerdale avsnitt och letat upp lite jullåtar att ladda ned till datorn. Hel mys! 

Har även en ENORM, stor jävla fluga som flyger runt i hela huset och verkar tycka om att förfölja mig. ARGH! Försvinn!!

Helt random kommer jag nu ge er lite random Who-gifs som jag tycker mycket om:

Awww 

I... I don't know


Donna 

Look at that hug!! Look at it! Så... Aww~ 
Bästa är att det ser ut som Sophie trampar ihjäl honom samtidigt 8)
I have no idea

Pat med häst 

Jag förstår till fullo varför denna episoden skrämde livet ur alla barn när den gick.

Salamander ~

- DOCTA' DOCTA' DOCTA' DOCT- oh there you are
Muahahaha~
Hands... HANDS!!! 

- Haven't we met before?

Dat laugh 

Bara jag som fullkomligt vill sno hans mössa och hår här? .. 

Tom 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar