fredag 1 november 2013

Lamp & Ljus-affär

Lyxade till det natten efter min födelsedag
genom att ha på mig hela min sidenpyjamas. Helmys!

Idag följde jag och Linnéa med mamma och Susanne till lampaffären som jag aldrig glömmer vad den heter och vart den ligger. I alla fall, den är mysig, och jag älskar den. Där finns så många lampor i alla färger och former!

Fast först lästes det kräk-bok för Oliver

Såhär såg föresten vårt staket ut efter stormen. Yippie!

Jag fick äntligen se sådana här högtalare IRL! Så jäkla tuffa, älskar dem!


Ljuskula eller ljus kula?

Den sista bilden är i 3D. Syns självklart inte på bilden här, men riktigt cool var den. Minst 4 lager!



Favoritstaty  Jag bara ville ta med den och dyrka den här hemma!
Dessvärre hade jag varken pengar eller plats att ha den, så det fick vara. Men söt var den!

Får avsluta med en fjantbild som Linnéa tog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar