tisdag 17 december 2013

Kaaaaaalleeh


Vet ni hur mycket jag saknar den här bruden just nu?

SÅHÄÄÄÄR mycket!

Vet inte varför. I alla fall tillräckligt mycket för att sitta uppe vid 2-tiden på natten för att göra detta collage. Känner bara för att ringa henne och prata om precis allt tills solen går upp eller något. Kompis-abstinens så in i satan. Snyft!

Har kommit på den perfekta motivationen för att skaffa körkort + bil föresten;
- Då kan jag kidnappa den här bruden titt som tätt och hitta på saker oftare!

Nu ska jag glo på en av våra let's play's innan jag lägger mig:

2 kommentarer:

  1. Ja! kidnappa mig D: ♥ Du behöver inte ens körkort, bara skäll ut mig och be mig sticka till dig så gör jag det! D: Vill umgås mycket mer än du tror!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka locka hit dig oftare numera! ò3ó

      Radera