onsdag 25 december 2013

Trääningeen

Stock-pictures, am I rajt?
Ingen är sådär jävla glad när man tränar röven av sig

Känner extremt satikens mycket för att börja gymma igen.

Om det inte vore för att mamma plockat undan våran treadmill i källaren skulle jag börja använda den. Å andra sidan kan jag lika gärna sticka ut och springa, men inte lika kul utan musik till. Dessutom är det en en helt annan grej att springa i naturen och springa på treadmill. Om jag skulle försöka jogga ute för att träna skulle jag antagligen konstant göra pauser för att glo på naturen och då gör det ändå ingen skillnad.

Får antagligen höra av mig till Nea snart och se om hon har pengar, tid och ork till att börja träna hon också. Skulle också kunna ta bussen dit och träna men att hosta upp 28 kr varje gång för det blir ganska mycket pengar till slut, pengar jag lika gärna kan ge till Nea för bensin. Roligare att träna tillsamans y'know.

I övrigt kollar jag på ful-videor på Youtube, upplever lite nostalgi genom att kolla igenom gamla Uppcon-videor, lyssnat på två tredjedelar av The Light at the End (ska fortsätta imorgon) och sorterar julbilderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar