tisdag 7 januari 2014

2013

Beslutade mig för att göra denna igen från förra året fast byta ut 2012 emot 2013:

- Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut?
Var med i nyårsrevyn
Tog studenten
Klippte av mig håret



- Dog någon som stod dig nära?
Nope. Tack gode gud för det.

- Vilka länder besökte du?
Inga alls :c

- Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Kalle. Vi har umgåtts löjligt lite i år 
Att resa iväg, långt, utanför Blekinge

- Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
Studenten
Alla gånger pappa kom och fikade och vi var en hel familj igen

- Vad var din största framgång 2013?
Att jag faktiskt tog studenten och inte gav upp
Att jag började våga kolla på Doctor Who från början till slut utan att ge upp


- Största misstaget?
Gjorde inte allt jag ville göra.

- Bästa köpet?
Doctor Who - The Light at The End Special Edition 

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Pappas besök
Att jobba med nyårsrevyn

- Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
Kedvesem - ByeAlex
Dare I say - Alexander Rybak
Europe Skies - Alexander Rybak


- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare

- Vad önskar du att du gjort mer?
Allt

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig

- Blev du kär i år?
Nej, men förälskad.

- Favoritprogram på TV?
Julkalendern 8)
Kollade typ inte på någonting på TV i år


- Bästa boken du läste i år?
Sagan om Ringen (det lilla jag läste)

- Största musikaliska upptäckten?
Alexander Rybak.. Igen. Återupptäckte hans musik och blev ännu mer kär än jag var förut.

- Något du önskade dig och fick?
The Light At The End

- Något du önskade dig och inte fick?
Mycket

- Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Mös med släkten 

- Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket. Kommer inte på vad däremot.

- Vad fick dig att må bra?
Clowner
Doctor Who
Kalle
Oliver


- Vem saknade du?
Pappa 
Kalle 

- Mest stolt över?
Studenten

- Högsta önskan just nu?
Att 2014 kommer bestå av äventyr, kärlek och lycka. Är trött på att oroa mig nu.
Att Snowshow kommer till skandinavien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar