söndag 19 januari 2014

Löksoppa och fest

Te 

Fyfan vad kul jag har haft!

Fest på teatern igen. Löksoppa och marängsvish, musik dans, skratt och prat.  Bland annat kom Sara med vänner på Disneykaraktärer åt alla (jag blev Rafiki för övrigt). Skrattat så jag gråtit, dansat, haft kul och I MOTSATTS till nyår tog jag tag i mig själv och vågade prata med folk! Känner mig så jävla stolt! När man väl upptäckt att "åh, folk lyssnar faktiskt och vill prata med mig" blir det lättare och lättare. Dessutom fick jag beröm för mitt naturliga leénde/antisktuttryck på scen. Älskar beröm! Åh det har vart en underbar kväll, jag är så lycklig!


Spelade mest in videor, men de få bilder som jag tog kommer här:


Lök-soppa med bröd. Helt ok, trots att jag brukar avsky konsistensen av lök.


MARRÄNGSVISS! Sedan fick vi sockerkick allihop

Dans

... Och musik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar