tisdag 22 april 2014

Blä på denna dag


Är sjuk... IGEN!

Halsont och feberkänslor om vartannat. Inte tagit tempen däremot, vill inte se om jag har feber eller inte. Låtsas istället att jag inte har det vilket gör att jag mår lite bättre. Vart lat som fan hela dagen däremot och inte fått en enda grej klar! Fortsatt lite på min bild till mamma, det är allt. Fan vad jag är lat...

Var vackert väder också, klart som fan, så jag mådde ännu sämre över att sitta inomhus. Hoppas det är fint väder imorgon också, så jag faktiskt kan ut och röra mig. Kanske t.o.m. cykla en runda för första gången! Men med min otur just nu antar jag väl att det blir regn eller något. Fast då kan jag i alla fall städa och damma av. Hm..

Kollar på Rhett & Link hela dagen, och nu kollar jag på Kitchen Nightmares (fast borde inte, blir så nedstämd av det programmet) samtidigt som jag samlar på mig lite nya gif's och bilder på Rybak.

AFSDGDSFGA jag är så kär... :(

Har en del nya ideér till musikvideor etc., men har beslutat att inte börja på något nytt innan jag är färdig med en hel del jag redan har. Behöver även färga om mitt hår, utväxten syns för mycket. Så blir att åka hem till söstra och blondera det snart igen.

Nu ska jag fortsätta kolla, leta gifs och måla i Photoshop. Vill gärna få klart massa skit snart!

Mors ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar